KOPER - VEELGESTELDE VRAGEN

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen van kopers. Klik eerst op een van de volgende onderwerpen. De bijbehorende vragen worden dan weergegeven.

    Vragen over registreren en 'Mijn fanSALE'

      Waarom moet ik een e-mailadres opgeven tijdens de registratie?
      Je ontvangt een aantal belangrijke berichten van fanSALE per e-mail en daarnaast is je e-mailadres ook je gebruikersnaam.
      Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
      Je e-mailadres is jouw unieke gebruikersnaam in ons systeem en kan niet worden gewijzigd. Als je jouw e-mailadres wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
      Ik heb een Eventim-account en ik wil fanSALE tickets kopen. Kan ik mijn Eventim-login gebruiken?
      Ja, jouw Eventim login werkt bij fanSALE en vice versa. Je hoeft je niet opnieuw te registreren als je al een Eventim klant bent. Als je bent ingelogd op Eventim.nl en je opent fanSALE.nl, dan ben je automatisch ingelogd in fanSALE. Je kunt alleen inloggen met een account van Eventim.nl. Het is niet mogelijk om in te loggen met accounts van Eventim uit andere landen.
      Hoe kan ik mijn account verwijderen?
      Je kunt je account niet zelf verwijderen via fanSALE. Mocht je jouw account willen verwijderen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
      Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
      Je kunt jouw persoonlijke gegevens wijzigen op fanSALE.nl door te klikken op Mijn fanSALE. Vervolgens klik je op "Mijn gegevens" en kun je jouw gegevens aanpassen. Het aanpassen van je e-mailadres is niet mogelijk.

      Vragen over het bestelproces

        Wat betekent het Eventim ticketcheck symbool?

        Alle advertenties zijn gecontroleerd en hebben daardoor het Eventim Ticketcheck symbool. Klik hier voor meer info.

        Een advertentie is gemarkeerd met het Fair Deal-symbool. Wat betekent dit?
        Meer informatie over het Fair Deal symbool vind je hier.

        Vragen over betaling en bijkomende kosten

          Op welke manieren kan ik betalen?
          Je kunt bij ons betalen met creditcard, PayPal, iDEAL of met een cadeaukaart (CTS Eventim Cadeaubon, Nationale Entertainment Card en de Podium Cadeaukaart).
          Wat houden de verschillende extra kosten in?
          Servicekosten: Deze kosten betaal je per ticket,voor de administratieve afhandeling.
          Transactie- en verzendkosten: Deze kosten betaal je per order voor administratieve verwerking en eventuele verzendkosten. Deze kosten kunnen variëren als je bijvoorbeeld kiest voor e-tickets in plaats van tickets per post.

          Vragen over verzending

            Waar vind ik de verzendstatus van mijn order?
            Je kunt de verzendstatus vinden bij je aankopen in Mijn fanSALE.

            Overige vragen over fanSALE

              Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor de fanSALE nieuwsbrief?
              Ga naar Mijn gegevens in Mijn fanSALE en geef bij Overige gegevens aan of je de nieuwsbrief wel of niet wilt ontvangen.
              Ik wil graag op de hoogte worden gehouden als er tickets van mijn interesses op fanSALE worden aangeboden.
              Met onze zoekfunctie ontvang je een e-mailmelding als er resultaten voor je zoekopdracht beschikbaar zijn. Klik hier voor meer informatie.
              Hoe kan ik contact opnemen met fanSALE?
              Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, klik dan hier om contact met ons op te nemen.